Ganska kass vecka.

Hejsan!

Denna vecka som gått blev en mellan-vecka där jag ätit en hel del skräp, misskött att skriva upp vad jag ätit, simhallen varit stängd och ja ursäkter är lätta att hitta men det är ingen bra vecka för att vara då jag är på väg neråt!

Jag gick ner 0,8kilo vilket betyder totalt 11.9kilos viktnedgång och väger nu 123.1. Jag har ätit "kvällsmat" men blir lite mat till sen ikväll när Micka kommer hem från träningen. Jag tror om jag ätit måltidsersättning idag kunde jag fått bättre resultat men denna veckan skall jag äta normal kost för på måndag kör jag igång ordentligt med Xtravaganza... på torsdag träffar jag hälso-coachen!

Jag kommer inte skriva upp min mat denna vecka som gått men kan nämna lite av varför det är en skit vecka. De första dagarna gick hur bra som helst med träning och allt men sen efter det så fyllde Micka år så det blev lite tårta.. lite chips.. lite godis... I helgen var vi i Helsingborg och det blev kebab och vi åt ute på kvällen med samt hotellfrukost. Ja kort sagt kunde jag undvikit en hel del av det jag åt men jag är ändå rätt nöjd med veckan men skall helt klart inte låta det upprepas igen!

Tävlingen (34dgr 8/2):

Danne 68 - Micka 59
(Danne: 18x simma 2x pass 2x styrketräning, 1x hemmaträning)
(Micka: 4x Simma, 3x pass 3x styrketräning, 3x hemmaträning)

Det blev ett lite kortare inlägg än vanligt men snart börjar Xtravaganza och då finns det risk/chans att jag kommer behöva skriva av mig lite mer !

Hoppas allt är bra med er!!!

mvh
//Daniel


Kommentarer
Postat av: Vera

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 19:13:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0