Andra veckan med Xtravaganza.

Hejsan!

Denna vecka har jag kämpat med att få ner påsarna och jag har verkligen knappt kunnat motivera mig att fortsätta med dem. Nu har jag BARS och ser fram emot min frukost för första gången på länge! Dagens inlägg blir mycket kort för jag är trött idag!

Viktminskning i veckan: 3,8kg!

Nuvarandra vikt: 112,8kg!

Nu har man äntligen kommit längre än halva vägen!

Jag har köpt Ketodiastix nu så jag kan se om jag är i ketos fasen när jag äter BARS... dvs de mäter fett som jag kissar ut!.

Denna vecka har jag varit kass att lyssna på mental träning! blir bättre nu! lovar!

Tävlingen.

Danne 117 - Micka 102
(Danne: 30x simma 2x pass 2x styrketräning, 2x hemmaträning, 2x vattengympa)
(Micka: 4x Simma, 3x pass 4x styrketräning, 9x hemmaträning, 2x vattengympa)

Hoppas allt är bra med er!

mvh
Daniel

Kommentarer
Postat av: MegaMe

Får du äta bars redan? =O

2010-03-03 @ 12:13:51
URL: http://mittlivmedxtraveganza.blogg.se/
Postat av: MegaMe

Vad bra att du kan göra så istället och att du känner att det fungerar för dig :-) Det är ju trots allt det som är det viktiga =) Vad duktig du förövrigt som har gått ner 3,6kg håller fast vid att det är orättvist att killar går ner fortare än vad tjejer gör! ler



Keep up the good work :-D

2010-03-04 @ 20:46:03
URL: http://mittlivmedxtraveganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0