Syftet med denna blogg! - Viktminskning.

Hejsan!


Jag har som mål att gå ner i vikt och skaffa mig ett aktivare och smalare liv.

 

Jag har försökt många gånger själv nu att på olika sätt gå ner i viktigt men jag har de senaste åren varierat mellan 115 - ca 140kg. Jag har insett att jag inte klarar av att göra detta själv så tänkte testa på Xtravaganza (www.xtravaganza.se).

 

Jag har själv alltid varit negativt inställd mot soppdiet osv. men jag har i mitt liv blivit överbevisad förr på saker jag varit negativt inställd till så tänkte jag får ge detta en ärlig chans.

 

Vecka 6 skall jag på mitt första möte med en hälsocoach för att lägga upp min personliga väg till viktminskning och efter det kommer jag gå på möte en gång i veckan där man får träffa andra som också valt att testa denna diet. Jag kommer även skaffa träningskort på friskvårdshuset i hopp att jag skall komma igång med det också.

 

Från och med 4:e januari tänkte jag försöka skriva mer på denna blogg och även väga in mig själv för att sakta försöka minska portionerna för att sedan gå över på sopp diet vecka 6 när jag börjar på Xtravaganza.

 

Jag har skapat denna blogg i syfte att ha en möjlighet att skriva av mig när det känns jobbigt och i framtiden ha möjlighet att gå tillbaka och se min väg till ett smalare liv. Jag hoppas även om det lyckas kunna inspirera andra att testa på detta och följa min väg till ett smalare jag.

 

Mvh

Daniel


Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till Gubben!



Ska försöka gå ner lite jag också.

Kram Pappa

2010-01-08 @ 08:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0