Nu står jag stilla.... i kilo men måtten är på väg tillbaka neråt!

Hejsan!

Jag står still nu i vikt från förra veckan. Jag tränade en del men inte nog. Denna vecka har börjat bättre med träning och har planerat in hela veckan för träning med!

Jag har inte så mycket att säga just nu om vikt osv men vi hade möte igår igen på Xtravaganza där vi pratade mycket om hur viktigt det är att planera sin dag och sina måltider så man undviker att bli hungrig. Sen att man jobbar med att ändra beteende men det är ganska svårt har jag märkt att man lätt hamnar i liknande gamla banor med småätande och att äta skit. Men jag hoppas det kommer bli bättre. Skall försöka ta upp mental träning lite mer nu.

Tävlingen.


Danne 197- Micka 183

Danne: 2x simma, 2x hemmaträning (+2p för träna arbetsdag)
Micka: 1x gym 2x hemmaträning.


Hoppas allt är bra med er!

Mvh
Daniel

Kommentarer
Postat av: MegaMe

Det är bra att något händer iaf :)

Man står ju still och kommer till platåer ibland. Men det är bara att fortsätta kämpa! Jag är riktigt imponerad av dig! :)



Kram

2010-04-13 @ 19:46:04
URL: http://mittlivmedxtraveganza.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det är bara att fortsätta att låta kroppen må bra och slippa allt skräp! Kroppen har vant sig det är bara hjärnan som ska hänga med!

Du är jätteduktig!

Håller tummen för dig

Kramar

2010-04-14 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0