Spinning och Pro Lite.

Hejsan!

Igår var jag på spinning med Micka. Det var ett spinning lätt pass på 45min. Jag tyckte att det var en helt okej grej speciellt då om man vill skaffa sig bättre kondition. Mitt knä gjorde ont ett par gånger och hon som var instruktör säger att det kan bli så i början ibland för vissa. Det var lite knepigt med inställningarna men man lyckades ställa in det rätt tillslut. Det var en väldigt trevlig och duktig instruktör så hade nog gärna testat på det igen. Dock kan jag inte de flesta måndagar då lätt passen går. Hon sa att man kan gå på andra pass men att det är bra om man säger till den som håller i passet så de vet om att det är en nybörjare som kanske inte orkar lika mycket som de andra. Jag har dock ingen träningsverk idag utan känner mig bara lite sliten i kroppen och tar därför en vilodag idag.

Idag testade jag att äta Pro Lite. Det var riktigt gott faktiskt. Smakade som en milkshake (jag blandade med mjölk) med vaniljsmak och har varit lite mättare idag än när jag testade den andra igår. Dock kostade en påse 25kr så det är ganska dyrt men om man köper ett stort paket så kostar det 12kr portionen på nätet eller ca 15kr i butik. Idag har jag inte tränat så kan vara därför jag varit mättare så ska testa en naturdiet soup med annan smak. Skall lägga till att Pro lites shake innehåll mycket kolhydrater jämfört med naturdiet så om jag skall undvika kolhydrater sen så är det inget bra alternativ.

Hoppas allt är bra med er
mvh
Daniel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0