Femte veckan med Xtravaganza... nu skall det börja ätas igen!

Hejsan!

Denna vecka har gått bra men har känt att det varit på gång att få äta mat igen!

Igår hade jag inte tid att posta mitt inlägg så fick bli på tisdagen denna vecka.

Jag har varit och handlat för första gången på länge och det kändes bra att få handla saker till sig själv. Jag kommer posta lite mer om vad jag äter och har ätit nästa vecka för jag vill komma igång lite med det först. I morse åt jag dock min första måltid som var 1 ägg, 2 msk keso, 1 tsk laxrom, lite färsk gräslök samt lite linfrö. Laxromen smakade mycket och det blev lite skarpt för mig till frukost men det funkade.

Viktminskning i veckan: 3,5 kg!

Nuvarandra vikt: 102,1kg!


Tävlingen.

Danne 164- Micka 148

Danne: 3x simma, 2x gym, 1x hemmaträning
Micka: 1x gym, 3x hemmaträning (varav 2st i skidbacken)


Bilder:

Bild på mig efter 11 veckors viktminskning:
Bild efter 11 veckor


Jag tycker själv att man ser en enorm skillnad och det känns mycket motiverande för framtiden. Kan knappt inse själv att man varit så stor innan. Nu hoppas jag att jag kan bibehålla detta och fortsätta minska lite i vikt och äta mycket hälsosammare samt att träning blir en naturlig del för mig i resten av mitt liv!

Hoppas allt är bra med er!

Skall försöka skriva lite mer om mat osv nästa vecka!

mvh
Daniel

Kommentarer
Postat av: Adam

Vill bara säga att du är grym!

Tänker ofta på hur de går för dig :)

2010-03-23 @ 18:50:24
Postat av: Ulrika

WAOOOOOO!!!!

Åhhh, vad jag är stolt över dig.

2010-03-24 @ 07:55:43
Postat av: MegaMe

Superbra jobbigt =)

Visst syns det :-)



Kram

2010-03-25 @ 20:54:03
URL: http://mittlivmedxtraveganza.blogg.se/
Postat av: Dailyglow

Superbra jobbat! :)

2010-03-26 @ 16:05:59
URL: http://dailyglow.se
Postat av: therese

bra jobbat!

2010-04-12 @ 16:06:56
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0