Fjärde veckan med Xtravaganza

Hejsan!

Denna vecka har gått mycket bra. Jag har varit motiverad och att träffa mamma som blev chockad över hur mycket jag gått ner har varit mycket motivationshöjande. Vi pratade en hel del om självbild idag och hur svårt det kan vara att ändra det. Vi fick även beskriva oss själva med ett ord... jag valde analytisk... både som positivt och negativt.. lätt att överanalysera saker.

Vi hade i uppgift till denna vecka att göra ett kollage lite över hur vi klarar detta och hur vi skall klara framtiden. Jag har gjort något likt en SWOT analys över min situation (kom jag på direkt efter). Så något har jag lärt mig som akademiker! Men här postar jag den:

 

Kollage på min väg till jämvikt

 

Man skulle ha med bilder så har tagit några exempel men bara för man inte är med på bild så betyder det inte att ni inte är viktiga för min viktnedgång! Jag vet att det ser ut som något 5åring gjort det men det är innebörden som är det viktiga! Jag fick mycket positiva omdömen av gruppen på den!


Viktminskning i veckan: 4 kg!

Nuvarandra vikt: 105,6kg!


Tävlingen.

Danne 147- Micka 134

Danne: 5x simma
Micka: 2x gym 2x yoga

 

Dags för sista veckan på "helfart" så ska nog gå och dricka lite vatten nu!

 

Ha det så bra!

 

Tack för att ni läser/stöttar mig!

//Daniel


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack för min bästa 50-årspresent!!!

Ja, det var ju naturligtvis DU.

Så kul att se dej så välmående utan de där tunga extrakilona.

KRAMAR

2010-03-16 @ 07:33:44
Postat av: MegaMe

Hej hopp! FAN vad härligt att du har gått ner så mycket =) Grattis Grattis =)

Du ska verkligen vara nöjd över dig själv!

2010-03-17 @ 20:26:58
URL: http://mittlivmedxtraveganza.blogg.se/
Postat av: Meja

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 01:14:21
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0