Tredje veckan med Xtravaganza

Hejsan!

Det går bra med träning och vikt. Den mentala träningen ligger jag efter med en del och glömde även göra min läxa till denna träff med Xtravaganza. Jag skall försöka bättre mig och göra min läxa nu. Det var ingen i gruppen som hade med sig sin läxa så känns inte så illa!

Idag fick vi lära oss lite om protein som kroppens byggsten. Vi fick testa att gå mental träning gång.. det var spännande vi gick alltså att man tog ett djupt andetag när man tog upp foten sen satte man ner hälen och andades ut så fortsatte man på det viset och det kändes som träning speciellt om man försökte blunda samtidigt. Det är viktigt att man är barfota så man känner marken ordentligt!

Viktminskning i veckan: 3,2kg!

Nuvarandra vikt: 109,6kg!

Jag mäter även mig. Men det är inget jag publicerar just nu utan det blir när jag publicerar nya bilder. Kan dock berätta att jag har mindre midja än höft nu! bara med 1cm men det känns riktigt bra!

Tävlingen.


Danne 132- Micka 118

Danne: 5x simning
Micka: 2xstyrke 2xhemma

Skriver upp vecka för vecka istället från nu!

Hoppas allt är bra med er!

mvh
Daniel

Kommentarer
Postat av: MegaMe

Jättebra jobbat hörredu du :-)

Härligt att det går så bra för dig =) Roligt att ni har helt annorlunda saker på era träffar också! :-P



Keep up the good work!



Kram

2010-03-08 @ 22:28:01
URL: http://mittlivmedxtraveganza.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vad du är duktig!!!!!!!!

Kramar

2010-03-10 @ 07:00:45
Postat av: Vilda

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 07:40:19
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0